another day in love

Jag ligger i min säng och lyssnar på musik och typ håller på att somna.
Och jag har riktigt jäkla ont i mitt huvud,vilket jag inte alls tycker om.
Måste tvätta av mig sminket innan jag somnar men efter jag gjort det
så vet jag att jag kommer bli skit pigg. Så jag kommer säkert inte lägga
mig förens om flera timmar eller något.

Jag har kännt mig otroligt glad idag. vilket hannah inte var igår
vet inte riktigt vad det var med mig då. men nu är jag på ett jäkligt bra humör.
hoppas det håller i sig :) och när jag är på sånt himla bra humör då är jag
alltid dans sugen men det är ju ingen dans på onsdag.
så jag kommer typ dö...jag har inte dansat på riktigt länge nu!!

Men jag bloggar imorgon, godnatt på er!
gud jag är så himla snäll idag som bjuder på bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0