22.20

Heej alla nu är de så att Andreas gästbloggar:)
jag blev trött på att Tina aldrig blogg så ja tar och bloggar lite(A)
Tycker ja är gullig nu så ja hoppas hannah uppskattar de ja gör:D<33
Aja dagen idag har typ varit helt okej. Först väckte mamma mig för ja skulle köra upp moppegrejs-.- Aja de gick ju faktisk jätte bra:) Sen imorn ska jag köra i trafik,så gå inte ut och i karlstad imorn(A) Sen när ja kom hem så fick ja hjälpa mamma men hundarna lite drygt men snäll som man är så klart man gör de... hehe. Sen blev datorn ett tag,efter de gick ja och pappa och kolla på hockey men ja blev sjukt trött så ja gick upp till mig och la mig och kolla på biggest loser. Ja tycker de programmet är sjukt bra faktiskt,asså dom får en ny chans i livet fatta va bra egentiligen:)
men va fan ja somna:$ asså hur ofta somnar ja framför tven? liksom aldrig?
Aja nu ska ja kolla på nån film på 6an som verka okej:D

cha cha på dig hannahs blogg:D 
pussss:**<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0