16:10


Kul att se att mina besökare är tillbaka! :)
Nu har jag precis gjort mig klar. Och om en timme så blir det hem till mormor
och äta påskmat, också är ju släkten där och sånt.
Jag provade lite bikinis förut också...men alla är för små.
Så jag och Tina måste till stan snart och köpa ny bikini eftersom vi,Patrik och Jacob
ska åka till gustafsvik någon gång i veckan! ska bli så himla kul.
För er som inte vet vad det är så är det ett äventyrsbad, fast ni kanske förstod
det eftersom jag pratade om bikinis hehe.
Men innan jag ska hem till mormor måste mamma köra mig till videoaffären
så jag kan lämna tillbaka filmen som jag och Tina hyrde igår.
Men jag bloggar när jag kommer hem. ha en trevlig lördag kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0