1 april


Hej bloggen!! :)

Skolan var så jäkla bra idag.
idrott,håltimme,film och sen matte olympiad.
alla var typ super seriösa med matten jag satt bara
och flummade lite...men sen så när alla andra hade blivit
klara så målade vi påsk brev, hihi det var super kul.
sen när vi slutade vid halv två ungefär så åkte jag och Tina
hem till mig och hämtade pengar sen drog vi självklart till ceylan.
vi stötte på Jacob och Rasmus där, så det blev en hel del
skratt med dom. haha synd om dom, dom ångrade sig att dom
köpte kebab men jag och tina satt där och åt pizza för en gångs skull.
men sen när vi inte orkade mer och var snälla och sa ni kan få den biten
som är kvar så ville dom ändå inte ha. dom fick för sig typ att det smakade
vanilj, haha. ja dom är ganska roliga ändå! :)
vi satt och prata om allt möjligt, och skrattade lite mer hihi.

Nu sitter jag och Tina och kollar lite på tv.
vi kollade nyss på Top model men nu ser vi självklart på Hannah Montana!
vi ska säkert snart spela lite wii, var ett tag sen nu tycker ja.

Jag bloggar senare när jag kommer hem. kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0