02:00


Just nu ligger jag och Tina i min sköna säng och har det mysigt.
Vi var på ceylan förut och åt,eller ja Tina åt men jag fick ta
det som hon inte orkade hihi. Sen skulle vi köpa godis,
men ingen av oss var alls sugna på godis. Så vi köpte inget,
det är väl hur bra att veta som helst? det tycker iallafall jag.
Det är ganska coolt att Hannah och Tina inte har ätit godis.
Men sen så åkte vi hem till mig och satte oss vid datorn.
Så ja, det är det vi har gjort. Tina somnar nog vilken sekund som helst
skulle jag tro. Men jag kommer nog också somna snart.
Blev lite trött nu kände jag! Men jag bloggar till morgonen kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0