00:59

Nu har jag och Tina nyss kollat klart på Sandor slash Ida.
Ja jag vet inte vad jag ska säga om den filmen riktigt.
Den var lång tråkigt men den funkade..var väldigt många man kände igen
i filmen så under hela filmen sa jag och Tina i mun på varandra
"ser du vem det är?" men nej jag rekomenderar inte filmen.
Jag tror vi båda höll på och somna lite då och då.
Iallafall jag! haha jag är sjukt trött.

Men nu ska vi kolla på skräck film. Freddy vs Jason!
Undra om man blir rädd? ja det blir man nog.
Har sett filmen förr och då blev jag en aning rädd.
Okej..jag brukar bli rädd för skräck filmer. Iallafall dom flesta!
Tur att man har en Tina att krama :)

Men jag bloggar när vi vaknar imorgon. godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0