torsdag

Då var man hemma från skolan då.
tycker dagen gick rätt fort .
på lunchen åkte jag cia och hanna hem till henne och åt :)
och jag fick även se vårat klasskort.
jag blev väll ganska nöjd med det ,
MYCKET bättre än förra årets iaf hahah .
jag ska ta kort på klasskortet när jag för hem mitt
typ om 2 veckor skulle ja tro.
eftersom att jag beställde det igår .
så när jag får det lägger jag självklart upp det här på bloggen! :)
vi hade no test idag.
det gick ganska bra ... får jag hoppas på.
men jag trodde det skulle bara typ va fem frågor , som han sa till mig.
men det var tydligen 26 , jag fick en liten chock.
men sen så blev jag glad när jag insåg att det var ganska lätt!
nu har jag so:n kvar som jag måste börja med nu.
ska bli så jäkla skönt när jag gjort klart det .
för det där jävla arbetet var jobbigt och svårt!
ja , då får jag väll börja plugga då
bloggar om någon timme eller så !

iövermorgon träffar jag honoooooooom♥


/ h a n n a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0