torsdag ....nej fan onsdag är det ja .

hejhej .
dagen har varit mycket flummig idag.
speciellt på bilden sista lektionen.
vi håller på och ska göra en film där ,
och jag och några ska göra en dansk panda reklam.
HAHAHAH , jag kom på så jäkla bra ideér.
och det ska bli jäkla kul att börja filma det!;)
så dagen har för det mesta varit riktigt rolig ,
tänk att man kan ha roligt i skolan ...
iaf om man är med roligt folk!
ikväll blir det dans , jag missar idol , jag missar erik! :o
jaja , dans är mycket viktigare!!
imorgon har jag bara två lektioner , för vi har reflektionshalvdag.
så vi får någon uppgift som man gör när man slutat typ.
så jag slutar 10.50 tror jag.
götttttt som bara den.
ni får ha det bra , så bloggar jag nog senare ikväll! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0