svar på frågorna!

jag vet mkt väl att du älskar johan palm, haha! men vilken är din absolut favoritlåt med johan?

jag har faktiskt älskat alla låtar lika mycket på hans skiva , för alla är otroligt jävla bra.
men nu när jag har hört den nya versionen av all the time in the world , så är det den
bästa låten! <3


Om du fick önska en sak i hela världen, (du förlorar allt annat), vad önskar du då?

att få vara johans flickvän :)


En kille, som du ska leva med livet ut, vem? INTE Johan ;)

hmmmm, då får jag väll ta henrik då ;)


Välj en kroppsdel på dig, som du måste byta ut mot Johans? HAHAHA

jag älskar johans läppar , så det får bli hans läppar! ;) haha 


En kväll med bröderna Palm, vad gör ni?

En kväll med bröderna Palm , vad gör vi inte ? ;)


tror du att jag är genomblöt?


det är du säkert ;)


har du kul ?

jag har as kul ;)


hur många gånger har du träffat johan? :)

2 gånger , och det var dom lyckligaste dagarna i mitt liv!


tkr du jag är shysst? :)

för det är du :)


kan vi ses ngn dag? :)


klart vi kan :D


Tror du jag var blöt förut? :O

neeeeeeh -.-


Gillar du mig mer än Johan? :)

klart jag gör ;)<3


vet du att jag blir super glad varje gång jag får sms från dig? :)

vem blir inte ? ;)


tänker du ens svara på tinas förra fråga? ;D

det gjorde jag!


Kommer du precis ihåg när du började gilla Johan?

japp det gör jag :)


en miljon kronor eller johan över en natt, what's your pick?

johan över en natt ;) lätt!


Vad använder du för smink?

just nu använder jag faktiskt bara mascara!
Maybelline New york Define-A-Lash , den rekomenderar jag faktiskt ;)


Vad skulle du göra om du var kille för en dag?

jag hade lätt klätt ut mig till johan palm (A) haha


Hur många/vilka har du varit tillsammans med?

jag har haft ett seriöst förhållande .


Vad är det fulaste/finaste plagget du äger?

jag har faktiskt rensat ut min garderob för någon vecka sen.
så nu har jag inte mycket kläder kvar , så jag har inte precis jätte snygga kläder.
måste få nytt i garderoben nu känner jag .
men det finaste plagg jag har är nog mina johan palm tröjor :)


vad är det fulaste/finaste plagget på motsatta könet?


det finaste på en kille är nog tighta jeans ( jag tänker verkligen inte på johan )
hm , det fulaste .....inget direkt jag kommer på nu ;)


Om du fick ändra en sak i världen, vad skulle det vara?


att få vara johans flickvän


vad är det bästa med johan?


att han är sig själv och skiter i vad andra tycker ;)
han är underbar i mina ögon! <3

hur länge har du vart ett Johan-fan?

i snart ett år ungefär :)


om du får välja två länder du vill åka till , vilka skulle det bli? och vilka skulle du ta med dig? ;)

Usa och Kreta(älska kreta) jag skulle vilja ta med mig tina , och ja varför inte bjuda med johan ? (a)


vilken gillaru mest johan elr vännerna? :)

jag känner inte johan , så självklart vännerna!

har johan kännt igen dig någon gång när du träffat honom? :)

andra gången jag träffa honom , han vi inte prata alls länge.
vakterna butta bort en direkt efter en kram och ngt signerat.
men efter några veckor träffade min kompis han i stockholm.
hon beskrev mig och fråga om han kom ihåg mig ,
och det gjorde han och han hälsade ;)


Vad för musik gillar du förutom Johan?

just nu för tillfället lyssnar jag bara på johan,
men innan jag upptäckte honom lyssnade jag på lite olika,
men för det mesta på metallica, megadeth ,brolle och avril lavigne


Hur många läsare har du per dag i genomsnitt?

eftersom jag inte varit alls så uppdaterad på bloggen för jag har varit bortrest,
så har jag ju inte haft alls många läsare ,
men igår och idag har jag haft runt 30 , alltså inte alls många!


Hur lång är du?

157 ungefär , inte så jäkla lång inte

vad tycker du om min blogg (www.candycaan.blogg.se)? :)

jag älskar din blogg sötnos :D <3


vilken är din favoritfilm?

hm , jag har ganska många.
men favorit filmen är nog twilight ;)

varför är du ett johan palm fan?

jag älskar johans musik ,
och ja , självklart älskar jag HONOM! <3


kommer du till mixmegapol?

neeej , men jag vill :(


är det verkligen kul att svara på allas frågor?

det var förjävligt jobbigt , allt togs bort typ 3 gånger -.-
haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0