skräll hannaaaah

hahahahha , det här är så skräll mig!
c:an berättade för mig att det är en intervju i FRIDA tidning nummer 19
med johan , så jag tänkte åååh det måste jag köpa någon dag.
en halv timme senare tänkte jag , men va fasen sitter jag här för?
nu åker jag och köper den!
när jag väl var inne på ica så ser jag tidningen , men jag ser ingen johan på framsidan.
men jag tog tidningen och betala den!
och nu när jag kommer hem så ser jag att det var nummer 18.
nummer 19 kommer på torsdag -.-
hahaha , fan så trött jag blir!

Kommentarer
Postat av: C:an

aw ^^

det finns fördelar med att prenumerera x)

2009-09-14 @ 19:31:34
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0