onsdag!

Tjeeena
skolan var rätt flummig idag , jag somna nästan på typ alla lektioner .
haha , och när hanna sa något till mig hörde jag fel och svara något hel knasigt .
ja , det är svårt att vara mig ibland!
på bilden gjorde vi faktiskt någon rolig sak , det hette typ pixifixation eller någotsånt.
man typ filmade och sånt, det kommer bli läskigt att se det på tisdag xd
och ojj så förvånad jag blev när marie sa att vi inte skulle ha no testet imorgon,
det blev ändrat tills på tisdag istället.
sen efter skolan köpte jag tidningen!
ikväll blir det dans , hohoho jag älskart.
men jag missar idol :(
det var ju inte så kul ....


den bjuder jag verkligen på .


Kommentarer
Postat av: C:an

du är så freaking söt, vännen ! :)

2009-09-16 @ 19:01:59
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0