nytt blogg inlägg av johan

Jag älskar att vara gnällig 10 september, 2009 - 12:30

Det har gått tre veckor eller nåt sånt sen jag bloggade senast. En alldeles för lång tid. Jag skyller på att jag har känt mig lite slutkörd efter sommaren, har varit rejält sjuk ett tag och att jag har legat efter med skolarbetet. Nu är dock allt på banan igen och jag är redo att möta hösten. Den kommer för min del att innehålla en hel del skolarbete att missköta, frenetiskt skapande av mästerverk till låtar och starka känslor av isolation som alltmer lär infinna sig då jag fått mersmak för storstadslivet men återigen bor i Mjölby (som är en rätt fin liten stad, trots allt). Hur ser er höst ut?

Just det, den där covern som jag nästan utlovade - den kommer nog, men får dröja tills jag har lagt vantarna på och riggat upp min studio och tillflyktsort.

Nedan är en bild som jag ritat som ganska bra beskriver hur jag har mått den senaste veckan.

En bild säger mer än sju ord.

Litet P.S. Ta inte mina ord på alltför stort allvar. Nu mår jag bra och är allmänt jätteglad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0