jag orkar inte ha någon rubrik

tisdagar går alltid så himla fort.
det är nog för att jag har bara fyra lektioner då.
vilket som är riktigt gött.
när jag kom hem hade dom köpte thaimat ,
det var riktigt gott , men inte nu efteråt.
för nu är jag mätt som bara den.
snart ska jag in till stan och köpa en jacka.
det lär behövas , jag frös rejält mycket imorse.
jag kanske skulle köpa mig ett par mysiga vantar också?
eller kanske en mysig halsduk?
ja , vi får se vad jag kommer hem med!
ikväll blir det idol och andra avenyn ♥

autografen är snart borta , oj oj oj den höll i bara fyra dagar.
johan får skaffa liiiite bättre pennor tycker jag! ;)
(bilden är precis efter johan signerade den)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det är, Johan singerade min mobil, och redan dagen efter var den borta:( ett tips är att måla genomskinligt nagellack på den:D

2009-09-29 @ 18:49:33
Postat av: h a n n a h

SVAR TILL ANONYM: tack för tipset! men nu är det försent , allt är typ borta så hehe. ;)

2009-09-29 @ 19:00:23
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0