f-r-e-d-a-g

igår hade jag inte tid att blogga.
hade skola först , vi tog kort till karlstadskatalogen!
vi hade temat ghostbusters och spöken.
haha , jag var inget utav det.
jag hade min palm tröja ,strumpbyxor och hatt på huvudet och såg allmänt cool ut.
efter det blev det stan med mamma.
jag skulle in och köpa kläder , men jag hitta fan ingenting.
det blev bara en bh .
men ska till stan någon dag igen , och då ska ja fasen ta och hitta något!

idag fick jag ta skolkort eftersom jag var i kreta ena gången.
och andra gången var ja sjuk.
så jag fick ta idag , jag fick panik för att jag knappt hade gjort iordning håret.
jag hade bara sprayat det med hårspray och satt på mig en hatt.
och hatt får jag ju inte ha på skolkortet.
men jag fick faktiskt kolla igenom på dom kort fotografen tog!
så jag fick välja , hoohoho. :)
min spanska lärare har skrivit på pappret om att jag ska byta till b-engelska.
nu ska bara engelska läraren och rektorn skriva på :)
snart ska jag med pappa till stan , han skulle typ köpa cykel och en mobil?
haha , ja nått sånt var det!
men ja skriver mer senare idag skulle ja tro .

är det idol idag?



en bild säger mer än sju ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0