Mariestad <3

fyfan vilken bäst dag alltså.
vi kom dit vid typ 12.00
vi var lite förvirrade där , vi visste inte riktigt var det skulle va.
men sen så såg vi lite fans så vi gick in haha .
när det var nästan dags för johan och henriks tur att sjunga
så sprang alla fram till scenen.
jag och tina fick plats längst fram , bara för vi är så jäkla coola
också stod det en liten irriterande unge brevid mig som jag fick ryck på.
när väl johan och henrik kommer ut känns det som jag ska börja gråta
jag blir så jäkla lyckliga av att kolla på dom.
det känns liksom inte verkligt, men efter ett tag fatta jag att det var sant!!
johan kolla så jäkla gulligt mot mig som han alltid gör.
sen kom han mot mig och jag skulle sträcka mig efter hans hand
men eftersom det var as trångt tappade jag balansen och nådde inte hans hand.
MEN JAG TOG HAN PÅ BENET! :)
efteråt var det dags för signering.
jag och tina orkade inte stå i den 4 mil långa kö
så vi stod och hängde brevid johan.
sen kom henrik och var social som alltid.
vi stod och snackade och stod och sa hej till varandra många gånger
så vi fick till slut ett litet charmigt skrattanfall.
han signerade min sko lite sådär gulligt på sidan.
han såg att dom var nya haha.
också skulle jag självklart ta ett kort med henrik också,
han tvinga mig att le med tänderna.
men jag fuskade så han blev "arg" också sa han ,
nej nu tar vi ett till kort! ;) haha
sen stod vi och hängde lite där med han.
sen så går några typ barn bakom johan där han signerar.
då börjar johan och henrik säga " nej ni får inte va här"
så gick dom.
sen så skulle johan dra bak bänken men han råkar sparka på den
as hårt så den flyger i väg och det låter as högt.
hahahahhahahaha , jag skrattade ganska rejält mycket.
det såg så jäkla gulligt ut.
men sen ställde vi oss i den lååååånga kön.
det tog typ evigheter , men när vi väl var framme
började det pirra i magen.
han var en stressad liten pojke , och jag var så stolt över han
att han verkligen orkade stå där och signera till alla dom som var där.
det var sjukt många och så himla trångt var det.


ungefär såhär låt det när jag snackade snabbt med johan

Hannah: hej johan
Johan: hejsan
*ger varandra en lång kram*
Hannah: skulle du kunna signera den här ?
Johan: ja självklart , åh vilken cool kamera *signerar*
Hannah: nej det är faktiskt en mobil.
Johan: till och med det. * han börjar krångla med min mobil*
           men hur ? alltså va? hur gör man?
Hannah: du trycker där för att låsa upp *tar fram handen och försöker trycka*
Johan: neeeej jag kan *står och krånglar fortfarande och små skrattar*
Hannah: hahaha
Johan: jahaaa det är sån där touch mobil ju
Hannah: ja det är det , *visar min bakrundsbild som jag tagit på johan i motala*
Johan: *mumlar om något* hahahahahah fan vilket svettig bild!


finns verkligen ingen som dig johan.
ingen kan ta den platsen du har i mitt hjärta.
det går inte att förklara hur jäkla underbar du är
tack för allt!




Kommentarer
Postat av: jenny

underbaraste dagen ever! <333

jag stog typ bakom dej å den dära irriterande unden typ tryckte sej bak på mej å börja skratta å sen bah typ "men sluta knuffas då!" å guh va störande å så räckte hon ut tungan å höll på hela tiden! För jävla störande -.- men den dagen va verkligen helt underbar. vi träffa johan å henrik sen efteråt närom köpte mat vi grillkiosken som va breve ;) vi satt vid de runda bordet precis breve xd jag typ svimma nästan ;)<3

2009-11-24 @ 15:49:28
URL: http://www.jenny
Postat av: jenny

underbaraste dagen ever! <333

jag stog typ bakom dej å den dära irriterande unden typ tryckte sej bak på mej å börja skratta å sen bah typ "men sluta knuffas då!" å guh va störande å så räckte hon ut tungan å höll på hela tiden! För jävla störande -.- men den dagen va verkligen helt underbar. vi träffa johan å henrik sen efteråt närom köpte mat vi grillkiosken som va breve ;) vi satt vid de runda bordet precis breve xd jag typ svimma nästan ;)<3

2009-11-24 @ 15:50:22
URL: http://jennyanderssonpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0