johan imorgoooooooooooooooon

dagen spenderades med tina!
blev kort spelande till affären två gånger.
såg karlsson och wille utanför ica ,
blev att snacka med dom söta pojkarna ett tag:)
sen blev det hem och kolla på idol
ERIK KOM VIDARE!
men jag blev inte förvånad , för jag visste att han skulle komma vidare.
eftersom han är riktigt grym!
sen stack en rädd tina hem ,
som tur va överlevde hon resan på sin lilla cykel hem!
Imorgon blir det Mariestad för hela slanten.
har fortfarande inte fattat att jag kommer träffa honom imorgon.
fast jag är grymt nervös.
jag hinner nog inte blogga mer idag , eller imorgon innan.
men ni ska veta att jag och tina kommer ha det sjuuuuuukt bäst.
och mycket bilder får ni se där ifrån vill ja lova!

Jag bloggar direkt när jag har kommit hem från Mariestad.
Jag kommer nog på kvällen , så kika in här på bloggen lite då och då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0