är du ett sånt där johan palm freak?

tjooooooo
jag har en sån goooood nyhet :)
rektorn skrev på så nu har ja inte spanska längre!
ffyfan så gött .
det första rektorn sa när jag kom in till han
"är du ett sånt där johan palm freak?"
sen fråga han mig iaf jag var hörsel skadad -.-
jag fatta inte va han mena med det , men julia förklara senare
att han mena att han tyckte johan inte sjunger bra.
då blev ja sur , haha!

men iaf , nu snart ska jag plugga no .
har test imorgon , ah det är förjävligt!
ska nog ta och baka lite senare också ,
har dock inte alla ingridienser(stavning?)
men då finns det något som heter att ringa mamma!
haha , men hon vill inte svara!
jaja , jag kanske bloggar mer senare ikväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0