090909

Nu har jag faktiskt pluggat no ett tag.
inte för att ja kan det speciellt mycket bättre.
men det får gå som det går!
kan plugga på lite senare också.
men nu ska jag göra iordning mig till dansen,
heheh egentligen börjar inte min dans för ens klockan åtta
men sist åkte jag och tina dit vid sju istället,
och då fick vi va med och dansa med den gruppen också.
jag vetinte om vi ska eller får göra det idag.
men vi åker dit ändå! :)
efter dansen måste jag skynda mig hem till idol
det vill jag inte missa ;)
men jag bloggar nog mera imorgon ,

ha det bra
puss från hannah ♥


jag blir lika glad varje gång av att kolla på det hära!

Kommentarer
Postat av: jenny

Svara han dej?! :o

Grattis förresten :)

2009-09-11 @ 16:48:54
URL: http://jennyanderssonpalm.blogg.se/
Postat av: Hanna-Louise

Va coolt att han svara på din kommentar!! Det brukar han väl inte göra? Grattis föresten! ;)

2009-09-15 @ 19:34:12
URL: http://hlsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0