vad tycker jag om idolernas framträdande?

Calle-  han sjöng för det mesta falskt, men han var riktigt cool på scenen alltså!

Camilla- riktigt tråkig , låten gjorde hon inte så himla bra.

Reza-  oj oj oj, hon är så jäkla bra den tjejen..säger bara en sak; you go girl!

Mariette- hon blir bara bättre och bättre. hon brukar vara tråkig på scen , men idag var det go i henne.
rösten har hon ju alltid med sig!!

Eddie- samma sak med honom , han blir bara bättre och bättre. och jag fick faktiskt lite gåshud
när han sjöng idag.idag sitter han verkligen säkert.

Tove- tyvärr valde hon fel låt , var för svår för hennes röst.men annars är hon så jäkla bra ..
hoppas svenska folket förstår att hon är verkligen as bra- jag röstade självklart på henne.

Nicklas- det var inte hans bästa framträdande , men han var ju självklart grym!!
jag älskar när han dansar på scenen, charmig pojke-röstade fyra gånger på hocker

Rabih- BÄST IKVÄLL! gåshud fick man verkligen. en riktigt stjärna är grabben!

Erika- jag tycker faktiskt hon har blivit lite bättre , låten gjorde hon faktiskt bra!
men jag tycker hon är tråkig....

Erik- riktigt riktigt bra som alltid!! haha jag skratta lite när han kom ut på scenen och stod väldigt konstigt
det kunde han skippa ...tycker ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0