tooooorsdag

då var man hemma från skolan!
dagen var dryg , riktigt dryg.
och det blev ju inget bättre av att man
har ont i huvudet jämt och ständigt?
min dator börjar gå sönder tror jag.
varje gång jag ska starta den så måste man krångla
och sånt också låter den as konstigt!
får hoppas på att den inte går sönder.
ikväll är det dans ska bli så jäkla kul ,
dans är mitt liv åh ja!
också får jag tillbaka min KÄRA mobil haha :)
nu ska jag kolla på riverside, kolla igenom bloggar på bloglovin
(det lär ta ett tag eftersom jag inte har kollat det på hur länge som helst)
och sen blir det att träna på dansen! :)

/ h a n n a h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0