tisdag

Hejsan.
då har man kommit hem från stan.
jag och cia åkte dit efter skolan ,
blev att köpa present till julia,foundation och rött läppstift!
om jag nu kommer använda det , men det tror jag.
busschafören var liiiiiite knepig alltså.
bussen skulle åka 17.55 men han bestämde sig
för att åka ett varv runt torget och sen stanna
vid hållplatsen vi gick på , och när han stanna
tog han upp tidningen och börja läsa.
så bussen gick 18.05 istället , haha.
men det var riktigt kul på stan , blev mycket skratt haha
nu måste jag ta och plugga , matte prov imorgon.
känner på mig att det inte kommer gå alls bra
har riktigt svårt i matte , men jag gör mitt bästa!


ikväll börjar desperete housewives säsong 6 , det får man ju inte missa!
någon mer som ska kolla ? ♥


Kommentarer
Postat av: ööö jaaa

självklart

2009-10-06 @ 19:31:35
Postat av: sandra

haha hejsan, en dum fråga kanske, men har du fått nåt av nån i Johans band nån gång?:D<3

2009-10-06 @ 20:16:44
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0