redan torsdag?

var hos tandläkaren förut. usch jag har verkligen skräck för att gå till tandläkaren.
och jag hade typ ett hål eller något. hon var inte säker, så jag ska tillbaka igen typ någon gång i december.
åh herregud , jag är verkligen jätte rädd!! min ryggvärk blir bara värre och värre, också har man fått rejält ont i halsen nu också.
är hes som bara den.hoppas bara inte jag får feber eller något.
just det , idag måste jag börja skriva på deckaren som ska vara
inlämnad tills på torsdag tror jag , hannah har verkligen världens dåligaste fantasi.

när pappa kommer hem ska jag tvinga han att köpa högtalare till mig.
han har sagt att han ska göra det i typ en vecka nu.
nu får jag och han ta och göra det,jag vill ju lyssna på musik!!

fast nu kom jag ju på att min dator är trasig, fan då.

Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen]

Du, ska du till Linköping?<3

KRAM<3

2009-10-29 @ 21:13:11
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0