Onsdag!

detta får bli ett ganska snabbt inlägg!!
skola blev det idag.
gick ganska fort , var lite sådär små flummig som jag alltid är.
sen blev det bergvik med pappa.
efter det hem och plugga , gick ganska bra.
börjar fatta lite mer iaf....men jag kan inte säga precis att jag kan!
haha , men nu ska jag träna lite på dansen.
vi har dansläxa , men den går mycket fort.
så snart blir det att cykla iväg till dansen
efter det mera plugg.
i typ alla mina inlägg innehåller det plugga eller plugg.
men snart är det höstlov.
och då lovar jag er , då ska jag inte nämna ordet plugga!!
fast jag kom på att jag behöver faktiskt plugga lite under lovet.
ska skriva en deckare....men ah ni får stå ut!!
för övrigt så blir det nog gustavsvik med tina annie och amanda :)
kommer bli as kul!!

ha det bra , pusss ♥

p.s glöm inte att klicka på nicklas , gör det en gång per dag.
då blir hannah så jäkla glad ... och det vill ni väll ?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0