nytt blogg inlägg av johan

Att missbruka sitt kändisskap, kapitel ett 15 oktober, 2009 - 22:20

Är någon villig att städa mitt rum?

Det ser inte alls bra ut här och jag lyckas inte alls göra något åt det. Jag verkar ha allvarliga koncentrationssvårigheter när det kommer till det här.

Den som vill städa mitt rum i Mjölby är varmt välkommen hit för att göra det, men under förutsättning att kriterierna uppfylls (Var snäll! Var helt okej eller bättre på att städa! Kom en tid som passar mig! Lukta inte illa!) och utan betalning. Du kan få fika med mig kanske. Kaffet som finns här hemma är lite gammalt dock, men den överbeska smaken döljs rätt bra av någon slags mintchokladsmak. Specialkaffe, alltså. Fick en påse någon gång.

Ni får ingen bild på rummet då jag tror att det vore direkt skadligt för min karriär. Ingen skulle vilja städa mitt rum då heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0