lördag morgon!

det funkade!!!
jag sa att jag skulle upp skit tidigt , men då vaknade jag 11.30.
fast jag ville egentligen inte vakna.
jag drömde en underbar dröm. självklart var det om johan
kan inte den drömmen hända i verkligheten?
det skulle vara så jäkla bra, bättre än bäst.
men nu ska jag blåsa håret.
och sminka mig och sånt.
sen blir det att va med tina , det gillar man!! ♥


det suger verkligen att hocker åkte ut.
men det enda bra är att den där miniturnén börjar väll snart?
och dom brukar alltid komma till karlstad.
och då får man hoppas på att dom kommer iår igen.
för då ska jag och tina träffa hocker ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0