idag är det ....torsdag!

hejsan.
idag så hade vi no prov.
och det gick faktiskt ganska bra! :D
svara typ på alla frågor utom 2-3 st eller något.
men jag är nöjd, jag gjorde mitt bästa!
ett G hoppas jag på att få.
och på engelska testet , eller ja provet eller va det nu var.
fick jag ett starkt vg , var två poäng ifrån att få mvg.
då blev jag riktigt stolt över mig själv.
imorgon blir det skola först ,
sen blir det
tina och vi ska mysa och se idol
på kvällen som vi gjorde förra fredagen.
mycket mysigt det , hon är bäst.
men nu ska jag göra mig iordning.
dans klockan sju ♥


just det , jag köpte ett jätte fint halsband med en palm på förut.
jag lägger upp en bild på det senare ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0