hej eller något!

anledningen till att jag inte har bloggat på ett bra tag
är att jag inte vart i skolan , har haft as ont i magen. vilket som är inte alls kul!
men idag har jag iaf orkat plugga, så nu mår jag mycket bättre som tur är :)
så imorgon blir det att gå iväg till skolan.
efter skolan blir det plugg som fan.
och sen dans på kvällen. men nu ska jag ta och duscha
och sen efter det plugga lite till skulle ja tro.
och senare blir det desperete housewives ♥

riktigt smutsig spegel? svar ja



Kommentarer
Postat av: Tina

Tinas sötnos på bild :D

2009-10-20 @ 18:28:22
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: andrew rumpnisse

fyfaan va sööt du är hannah och jag typ älskar den där tröjan xD

2009-10-20 @ 22:47:51
Postat av: sandra

söt bild:D jag älskar tröjan, likadan som Johan:D vart är den köpt?<2^^

2009-10-21 @ 14:55:52
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0