godnatt!

nu är jag as trött, fast det har jag varit hela dagen idag.
speciellt på b-engelskan , där vi ses film varje fredag.
då trodde jag att jag skulle somna ,
så jag fick slå mig själv i ansiktet ett antal gånger.
och nygren slog mig på ryggen och skakade om mig haha
då blev jag allt piggare.
imorgon ska jag sova länge. fast varje gång man säger så 
så vaknar man typ as tidigt
jag vetinte varför det alltid blir så, så jag säger såhär.
imorgon ska jag upp skit tidigt!! också blir det att va med tina.
vet inte riktigt vad vi ska göra. men något roligt hittar vi på som alltid ;)
vi tar nog lite kort med kameran , som jag hoppas inte blir för flummiga
som idag , så jag kan ladda upp lite bilder här på bloggen!
det enda dåliga när det är lov.
är att det är lov från dansen också , men det kanske blir roligare
när vi börjar dansa igen. för då har man inte dansat på riktigt länge!!

nu ska jag sova, jag bloggar mera imorgon puss på er ♥


jag är verkligen inte avundsjuka på dom som ska träffa johan imorgon(idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0