friday im in love

datorn funkade inte alls länge ,
den är trasig fan alltså!!
men pappa ska laga den så:)
idag blev det skola ,
och när vi var hos cia och åt på lunchen
så dog jag julia och hanna av skratt
när cia skriker(för vi hör ett flygplan)
"DET STÖRTAR" också springer hon iväg
haha , och att vi ska åka till hennes sommarstuga
någon gång som ligger i smärslid i yttraved eller något sånt
HAHAHHA fyfan va kul.
våran humor är bäst xd
och när vi slutade blev det att åka till ceylan
med cia julia och hanna det blev pizza o kebab!
haha , det blev mycket skratt
jag tror jag är en aning övertrött.
och om några helger blir det att sova över med dom ,
jag räknar med att det kommer bli ganska mycket flumm :)
och det kommer bli riktigt riktigt kul!

Sen ska jag och mamma på bio
den börjar 18.00 så vi åker väll
dit typ en timme innan ;)
ska bli kul!

/ h a n n a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0