en riktigt rolig dag!

då har man kommit hem från gustavsvik!
det var hur kul som helst , och det ska verkligen göras om.
haha jag var så jäkla cool när jag åkte i den runda saken
(ja jag vettefan va den heter)
då åkte jag så fort så jag vände mig om och låg på mage.
det såg säkert as kul ut , men ont gjorde det haha.
också har jag ju hur ont som helst i ryggen , hoppas det går över snart. för det gör förbannat ont.
tina är duktig och spottar en i huvudet , HAHAHAHA
men tack för en mycket bra dag tjejer!! :D ♥
nu ska jag ta och vila , kolla på tv eller något.
för nu är man väldigt väldigt trött.
jag bloggar mera imorgon!! ;)

Kommentarer
Postat av: andrew är bäst

du får va med mej nåndag sötnos :) och det är andrew om det inte står -.- :)

2009-10-28 @ 21:05:51
Postat av: Tina

2009-10-28 @ 21:54:09
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: Tina

Bäääääääääst var det :D <3

det blev lite fel första gången jag skulle kommentera xd

2009-10-28 @ 21:54:43
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0