10 Oktober

jag är en grymt tråkig bloggare
och jag ska bli bättre jag lovar.
heheh , min dator funkar nu (A)
så jag är lite sådär glad faktiskt.
men det förvånar mig inte om
den skulle sluta fungera igen -.-

det är två veckor sen jag träffa johan
och det känns som flera månader sen
jag saknar han ju så jäkla mycket
jag trodde att jag kunde klara mig ett bra tag
men jag saknar han mer och mer för varje gång
jag träffar honom , jag ska verkligen försöka ta
mig till smålandsstenar även fast jag vet att jag inte
riktigt kommer lyckas med det ... men jag ska kämpa!!


underbara minnen <3
karl johan viktor palm , åh va jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: isabell.

filmer kan göra en sån jävla skillnad i ens liv .

2009-10-13 @ 17:42:17
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0