14 Oktober!

HEJ!♥

skola blev det idag,sista lektionen inställd
sånt gillar hannah!
sen blev det hem och radera nästan alla bilder på bdb
fast inte dom från när jag träffa johan
i karlskoga,motala och mariestad!
så bdb skiter jag i nästan i stort sätt.
bloggen ska jag ju SJÄLVKLART ha kvar.
sen efter ett tag kom tina
vi åkte till ica sen hem och spela kort
träna på dansen och lite sånt.
mysigt det <3
dans blev det sen, var riktigt kul!
blev mycket skratt och lite sådär små flumm
showdansen blir bara roligare och roligare!
sen så blev det att dra sig hemåt
och så ser man nygren
blir att stå och snacka med honom ett tag.
HAHA , jag stod och hoppade och fick upp benet spikrakt(nästan)
nygren blev chockad och skulle självklart försöka sig på
och göra exakt som mig.
han failade stort och sträckte sig..duktig pojke.
fast ...jag stäckte mig nog lite också känner jag nu.
aj aj aj vad ont det gör!

imorgon så ska vi ha test i engelska grammatik
vilket som är inte alls svårt.
har ganska lätt för engelska faktiskt
och jag ska satsa MVG på det!
no prov har vi nästa vecka ...igen.
om muskler,skelettet,hud och andning tror jag?
så helgen blir att plugga som fan(och när jag säger så..brukar det aldrig bli så)
nu ska jag ta mig en dusch , kolla på riverside
och sen ta och lägga mig.
det blev ett riktigt långt inlägg ... men det älskar ni ellerhur ?

jag älskar dig tina <3  


Kommentarer
Postat av: sofie ♥

aw, tack sötis <3

2009-10-15 @ 09:01:55
URL: http://sofiepalm.webblogg.se/
Postat av: beccaa

vilken fin bild på dig och Johan i headern!:)

2009-10-15 @ 17:21:04
URL: http://sameoldbecca.blogg.se/
Postat av: Tina

mohahhahaha

hannah är dum, den bilden är inte fin...

älskar dig ändå! <3

2009-10-15 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0