titta en rubrik

då sitter man här med pappas bärbara dator i sängen.
kollade idol med tina förut , FYFAN VA TOVE VAR BRA!!
jag röstade på henne åtta gånger , alltså shit va bra hon är.
hon är som en tjej version av johan palm eller va man ska säga.
typ lika klädstil på något sätt , någon fredag hade hon en röd rutig skjorta.
och idag den där hatt/kepsen eller va det är på huvudet. riktigt söt var hon!
det enda som var tråkigt var att eddie fick lämna idol ,
han har faktiskt varit ganska dålig
dom senaste gångerna..men han kan vara verkligen as bra.
calle var också så jäkla bra idag , wow han är grym.
nu blev det mycket snack om idol, och det är sorligt att folk får lämna idol varje vecka.
jag vill inte att det ska ta slut ju .

men iallafall , snart måste jag sova. för imorgon ska jag till skolan.
va fan tänker ni , men jo så är det. det är föräldrarna som får följa med och kolla på hur vi har det i skolan och sånt där . det är bara två lektioner, men vi är självklart lediga på måndag då så det är ju mega bra (y)
efter skolan blir det att vara med sofia , vilket som var hur länge sen som helst.
ja, sist vi typ va var ju i kreta. åh underbara kreta , vill tillbaka. och sofia ska dit i sommar , fusk säger ja bara :(

nu snart får jag ta och försöka sova vilket som inte kommer att gå alls bra.
godnatt mina underbara blogg läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0