nionde november

det var reflektionshalvdag idag. som jag fick reda på igår kväll ,
då blev jag lite gladare måste jag säga haha .
så jag hade bara två lektioner idag engelska och idrott.
jag vaknade tjugo över åtta. så jag typ försov mig och jag stressa som fan.
engelskan var dryg som den alltid är ...man typ bara sitter och kollar i väggen.
på idrotten gjorde jag och moberg läxan , fasen va jag har saknat pojken!!
han är så jäkla flummig och bäst så det finns inte .
så vi slutade vid 11.05 ungefär. så vi fick en reflektionsuppgift som jag ska ta och göra snart.
vetinte riktigt va det var , men den var inte så svår tror ja inte.
för övrigt har jag huvudvärk som fan för att jag knappt sovit något i natt.
men det är ju skräll hannah eller något ... nu ska jag ta och äta jag är sjukt hungrig.

ha det bra ♥


Kommentarer
Postat av: JAPPP

MAN BLIR INTE MYCKET BÄTTRE ÄNNNNNNNNN MIGGGGGGG!!!!!!!

2009-11-09 @ 14:08:48
Postat av: JAOOOOPPP

MEN BLLLLLIIIR IIIINNNNTTTEEEE MYCKEEEET BÄÄÄTTRE ÄÄÄÄNNN MIIIIIIIGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0