nattbloggar

här sitter hannah och bloggar.
och brevid mig har jag en tina som läser sms för mig.
hon somnar säkert vilken sekund som helst,
så snart har jag säkert hur tråkigt som helst.
och nu babblar hon om att hon inte vill ligga och prata om en vägg.
och nu låtsas sover hon... jag tror hon är ganska trött! :)
nu blev det tyst här.......men till slut börjar tina viska lite lätt " vad är det som låter?"
ja, det här inlägget är en aning flummigt. men såna inlägg måste det ju finnas också.
imorgon ska jag och tina åka till stan , jag ska köpa ny foundation och en tshirt till dansen
som jag ska ha på dansuppvisningen som är näst nästa vecka!


godnatt bloggen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0