december vill vi ha!

då var man hemma från skolan.
och på vägen hem snöa det , åh älska snö!! :)
dagen har varit ganska flumm , matte test blev det ju inte .
fast man satt tre pass i skolan och räkna matte, eller det blir fyra
om man räknar med matte lektionen. jag är riktigt trött på matte nu!
calle var inte där , så vi hade vikarie. hon dampar ganska mycket sönder på oss
men det är ju alltid trevligt!!

cia: klockan är ju halv nu
vikarie: nej det är den inte.
hannah: min mobil är ju halv
vikare: det spelar ingen roll om din mobiltelefon är halv!

HAHAHAHAHAHAH , jävlar så kul .

men inget slår när moberg sa till mig med lurig röst; jag vet att du äter nu , men jag ska bara kolla om mitt sår är infekterat

det kallas HUMOR!!


nu ska jag laga mat , sen kolla andra avenyn , sen blir det läxa. och ikväll dans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0