hannah<3tina

idag var jag till stan med tina annie och amanda :)
dom köpte jätte fina klänningar, medans ja redan köpt min :)
hahha en gubbe började prata med oss, enligt han hade annie gammalmodiga örhängen
pojkvännen kan köpa nya , hahahhahahah :D
han bjöd på en husvagn för 3000 men han ville inte ha den, han trodde en knarkare bodde i den .
hahahaha så jävla jobbig var han.
sen drog jag och tina hem till henne :)
vi cyklade till coop , hahah skräll
ja är så duktig på att skjutsa , jag och tina kraschade nästan in i en kant ?
eller ja vafan det var, och vi åkte inte precis sakta heller.
fan va rädd ja blev , hahaha.
vi köpte munkar,chips och pimpim :D
hahahah, mysigt vare.
sen drog vi hem till mig , lyssnade på älskliiiiiiing
drog ut och spelade fotboll och vänta på rasmus, men neeeeej han kom inte.
dissarn.
jag måste bara säga att jag är otroligt bra på att spela fotboll , hahahah.
jag är mycket bättre änn tina :) :) :) :)
sen åkte tina hem , och imorgon blir det att va med henne igen.
jag måste säga att hon är bäst bäst bäst, och att dom här dagarna med henne har varit bäst.
väldigt lång text som ingen orkar läsa :D haha.
just nu lyssnar ja på ääääääälskling,

åh fyfan , jag vetinte vilken mobil ja ska köpa ?
jag gillade inte samsungen tror ja inte :o
jag tror ja köper samma mobil, för den mobilen var mitt liv.
bästa mobilen alltså , hahah fan vilken liv ja har sitter och pratar mobiler.
men ja om någon vet en bra touch mobil skulle jag vara glad över
om ni kommenterade det :D



hahah just det , ja tappade min sko när vi cyklade i fullfart.
också ställde jag mig upp då fastnade mitt linne i sadeln så ja stod
där i strumpbyxor som lyste egenom hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0