Ursäkta, jag har tappat bort min nallebjörn, kan ja få krama dig istället?

endel bilder är lite suddiga , men så är det när man har en skit kamera!
åkte och köpte tidningen:D
ddom är så snälla på ica och ger mig alltid frida tidningar 1 eller 2 dagar tidigare x) haha.
sjukt snygga bilder på johan i tidningen, åh åh åh va ja älskar dig.
är aldrig fel att sitta och läsa intervju med johan, äta choklad , dricka coca cola , och dessutom lyssna
på teenage battlefield åh <3333333




det är ganska otroligt att man han vara så där snygg :O<3


han har absolut rätt <3<3










jag brukar alltid kalla honom palmen <3 , för det mesta iaf ;)

så jävla söt är han :
Jag är jättesnäll egentligen väldigt ödmjuk och jag har inga höga tankar om mig själv.
Men jag kan också säga att jag faktiskt är bäst. I hela världen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0