torsdag

seg dag idag , ont i huvudet.
och trött som bara den,6:orna kom också så vi fick visa runt dom.
nu blir det plugg , och baka tror jag att jag ska.
fast nej , det orkar ja inte.
jag vet att jag har världens tråkigaste blogg, men det ska ja ändra på ,
nääääär ja orkar haha.

jag vetinte hur jag ska visa dig hur mycket jag egentligen gillar dig ?
jag gillar dig skarpt mycket, men jag har verkligen inte visat det.
jag blir inte lätt kär, men jag blir bara kära i personer jag inte kan få,



Kommentarer
Postat av: mogren

anton!!!!!!!? skriv inte tillbaka det är inte min email adress hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-05-28 @ 15:14:20
Postat av: mogren

anton!!!!!?skriv inte tillbaka är inte min email adress hahahahahahahahaha hanana hahahahahahahahaha

2009-05-28 @ 15:16:37
Postat av: hannah

svar till mogren: hahahha vadå anton ?

hahhahahaha trodde du att det var anton ja gillar?

då är svaret verkligen nej, han är min kompis juh x)

2009-05-28 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0