sommar sommar sommar

nyss kollat klart på filmen , åh va ja gråt alltså!
sån jävla bäst film!
ska sitta här ett tag till och lyssna på johan.
sen ska ja faktiskt ta och sova!
och imorgon ska jag upp tidigt och sola , hannah ska ta och bli väldigt brun nu!
egentligen äre ju dansuppvisning på tassemarten imorn men ja orkar verkligen inte!
eftersom jag känner att ja är påväg att bli sjuk , har ju som sagt varit sjukt trött
i flera dagar också nyser jag jämt och ständigt och har ont ihalsen!
ja vet att ja klagar väldigt mycket, men så är det.
imorgon är det bara 2 veckor kvar tills jag får se han.
herregud jag kommer inte fatta att han kommer stå framför mig ,
åh shit jag kommer fan döööööööööööö :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0