my antidote!

1.Teenage Battlefield

2 Emma-lee

3 Come On

4 All The Time In The World

5 Danger Danger

6 Antidote

7 Satellite

8 You're Killing Me

9 More To Her Than Meets The Eye

10 Let The Dream Begin


OM JA LÄNGTAR :D:D:D
ja märkte att låten som kommer efter antidote på videon på johans hemsida är nog inte satellite :d
borde juh vara all the time in the world , om ja inte har fel :D
hahaha , jag är liiiiiite flumm just nu.
jag är typ as pigg och klockan är 01.02
hela dagen har jag varit helt jävla borta och trötttttttt.
men jag är glad att ja mår bättre nu , var rädd ett tag att ja inte skulle orka dansuppvisningen på söndag.
imorgon eller ah idag?
men ja , hahah så ska jag till stan med mamma , måste köpa grejjer tills uppvisningen!
ÅH, uppvisningen ska gå BRA :D
lika bra som förra året , fast liiiiiiite bättre :D
ha det bra , puss från hannaaaaaaaaaah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0