från alices blogg




jag vaknade vid 8tiden utav att Henrik palm ringde och ville påminna mig om att Johan och han skulle spela i nyhetsmorgon om 20 min. Så jag pallrade mig upp för att njuta utav lite musik sådär på morgonkvisten. Det lät mycket bra och jag är impad av att Johan ens stod på benen fastän det var så tidigt på morgonen och dessutom led han ju av jetlag eftersom han kom hem från New York igår. Bra var det iallafall. 17 grader visade termometern imorse när jag klev upp, fantastiskt! Varför blir det alltid fint väder när jag ska åka hemifrån!? Åker ner mot Stockholm vid lunchtid och ska jobba lite med Jocke och sedan ska jag möta upp Bella och Jossan som kommer ner för att festa lite med mig ikväll, haha. Vi ska till Sturegård som har premiäröppning kväll, det blir nog himla trevligt tror jag. Jag antar att jag inte kommer att hinna blogga mer idag, men jag ska gottgöra det senare, LOVAR!

Ha en trevlig dag.

ALICES BLOGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0