ihihihihihihihih<3

var nyss hos mina tremänningar :)
liam är att för go han <3
första han sa till mig idag , va heter du ?
hahahhahahahahha.
för övrigt så gillar liam johan palm :)
han brukar alltid prata om johan med mig , ja tror han är ett litet större fan änn mig faktiskt,
och han är bara 2 år , fast han kanske är 3 ;o
fast ja var inte så jätte seriös xd hahaha .
har inte så mycket att skriva mer ,
bara att jag känner mig så jävla lycklig just nu
jag ska se johan imorgoooooooooooooon :)
hahhahahahah ganska uttjatat på min blogg ,
typ i varje inlägg ,
ååååh , om en vecka ska ja se johan
ååååh, iövermorgon ska ja se johan
och nu , ÅÅÅÅÅÅÅÅH IMORGON SKA JA SE JOHAN!
ni får stå ut :)
fast imorgon smäller deeeeeeeeeeeeeeeeeet :D:D
dagen jag längtat sjukt mycket till
just nu känner ja mig flummig , så ja ska nog inte skriva mer.
vill inte  att min blogg ska vara mer flummig änn va den redan är.
och nu har ja skrivit ut min biljett :) :) :) :)
nej nu skriver ja mer senare ikväll
tror ja , ja det lär ja göra.
annars skriver jag mer innan ja och tina ÅKER imorgon :D
ha de bra  puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0