jag älskar dig johan <3

Idag var ja med tina :)
vi cyklade runt och sen hem till mig och sjöng singstar och så :d
också var vi väll hemma hos henne också xd
sen kom vi på att vi ville spela minigolf :)
men vi smsade hampus också , så han var med och spela :D
han vann , sen kom jag och sist ja .... tina :) hahah
blir att va med henne imorgon också ! <3


den enda jag gått och tänkt på idag är dig,
ingen förstår hur lycklig jag var
jag ville inte där ifrån , jag ville stå där brevid johan
jag ville pussa han flera gånger jag ville krama han flera gånger
jag ville att han skulle sjunga hela kvällen.
åh , mysigast var ändå pussen jag gav dig
johan gör mig så jävla lycklig
ingen kan göra mig såhär lycklig
jag var så nära , jätte nära på att ramla ihop flera gånger
för du är så bäst , jag skakade hela tiden jag har aldrig skakat så mycket
i hela mitt liv , jag blev fan rädd för mig själv
jag trodde inte att man kunde skaka så mycket?
när vi fick ögonkontakt flera gånger när du stod där på scenen
då fattade jag ingenting ,
och dom gångerna han kolla på mig och log , då visste ja inte va jag skulle göra
jag bara stod där och log mot dig , åh min älskade johan palm.
när du kom förbi mig och jag sa hej johan
du svarade hallå
sen så snubblade du på någon staket som vi fick dra upp
hahah jag skrattade så mycket , du är underbar
johan palm är värdguld , jag älskar dig fina fina fina johan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0