tisdag

skolan gick väldigt snabbt idag måste ja säga ! :D
och det är ju bra !
fick reda på spanska provet , och det gick ju fan bra :D
fick 76/95 , hahah ja det är bra tycker jag.
jag fick ju muy bien så :)
trodde nämligen jag skulle få göra om prov juh ;o
shit , :D
egentligen skulle ja ju vart med tina idag , men hon har prov imorgon
så hon var tvungen att plugga!
men nu har ja en kladdkaka i ugnen ,
får hoppas den blir god :)
fan också, vill att det ska vara sol ute så jag kan sola !
nej snart ska ja ta ut kladdkakan och kolla på i taket lyser stjärnona ,
asså ja är nörd i filmen , såg den igår också ;d<3
ha det bra så länge :)


jag bjuder en bild på mig och emmi , eftersom jag saknar henne jävligt mycket
och våra minnen slår allt !
älskar dig faster <3     ( ja hon är min pappas syster xd hahah )
ps. bilden är från typ förra sommaren ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0