onsdag

slutade ttyp för en halvtimme sen :D
rätt gött ,
egentligen var det ju brännbollsturnering vi skulle ha
men det blev inställt pågrund av att det regnade.
så vi kollade på film istället :)
ja filmen va ju inte sådär jätte bra , men det gick ändå ;)
nu sitter jag här lyssnar lite på johan ska snart lägga mig i soffan och kolla på film.
tina kunde inte va idag , så då får det bli en slapp dag för mig ;d*
imorgon är vi lediga också , så jävla skönt!
jag ska sova huuuuur länge som helst ;)
och sen på fredag skolavslutning ! <3
skriver mera senare , ha det bra så länge
puss :)

jag fattar ingenting , hur ska man kunna chatta med johan ? ;o
om det är NÅGON som fattar , så skriv gärna ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0