onsdag 24 juni

tjooooooooooo

var med tina idag sen skulle hon på kalas
men hon kom tillbaka efter kalaset.
så under tiden hon var på kalas så solade jag faktiskt lite ;)
men det blev inte länge ,
och bilder kommer det inga heller
för bilderna jag tog lite igår är inget att se typ xd
bara tråkiga bilder , hahahaha .
men imorgon tycker jag att jag ska ta kort som ja laddar in :)
för ja ska va med tina imorgon också , hehehhe :D
och fredag blir det stan med henne , då ska vi båda köpa bikinis
så vi kan ÄNTLIGEN bada :D hahahahha
ja , jag har inget mer att berätta direkt.
dagarna ser likadana ut :)
och ja älskart , för jag får va med den bästaaaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0