no more madness

nästa vecka , då då då dåååå ska jag se självaste johan palm :o
ahmen det är ju helt jävla sjukt !
imorse fatta jag verkligen att nästa vecka får ja se han , kanske till och med prata med honom
shit alltså, min älskade johan palm.
jag ska kasta mig över han och ge han en kram och fan aldrig släppa han !
också ska jag va så busig att jag pussar han flera gånger på kinden :) hahahaha
karl johan viktor palm betyder för mycket ! <3

Bild0224.jpg
alltså bilden är fan den sööööööööööötaste någonsin ! :) :) :) :)<3

Kommentarer
Postat av: C:an

så du ska till malmö? :)

kul!

själv ska jag till Uppsala,

kommer fan bli bäst <3



heh pussa Johan, mysigt ;)



och blden är ursöt!



kram på dig, sweety

2009-06-01 @ 18:14:48
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0