mardrömmar

Jag ska berätta något riktigt läskit ( ja det tycker jag att det är iaf)
igår innan jag skulle sova, så sa patrik på msn
sovgott , dröm mardrömmar.
och ja svara typ , näej tror jag kommer drömma om johan faktiskt.
jag brukar aldrig drömma mardrömmar och varför skulle ja liksom göra det när han sa det till mig.
också vaknade jag upp 05.10 imorse av att jag var as rädd
för att ja just hade drömt en mardrömm.
så ja kunde nästan fan inte somna om :o
hahhhaha så jävla sjukt , och om ja drömmer något patrik sagt att ja kommer göra igen.
då är det fan helt otroligt.

men iaf, ja har tonat håret nu.
och ja det kanske inte blev någon skillnad.
men det blev iaf mörkare, och nu ser det ut som att det är en bättre färg iaf.
också har ja skrivit klart boken om mig nu, och ska väll strax sova.
fast  ja är riktigt rädd att sova nu , jag vill inte drömma mardrömmar!



fan också så kär jag är :/

Kommentarer
Postat av: Hampus;)

i johan palm eller?:)

2009-06-09 @ 08:27:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0