IDAG SKA JA SE VÄRLDENS FINASTE POJKE!

IDAG är det den dagen jag har längtat som mest till.
jag förstår inte att det är den dagen nu,
jag och mamma hämtar tina vid halv 2
sen åker vi iväg till karlskoga :)
vi ska lätt ha på johans fantastiska musik i bilen <33333
och när vi är framme i karlskoga , eller ja påvägen dit
så vill ja och tina äta på mcdonalds (a <3
hahahhaha :)
sen när vi kommer dit är säkert klockan typ 3 ,
och där kommer jag och tina gå och leta efter johan i typ 3 timmar :D:D
och klockan 6 börjar johan spela :D
och antagligen blir det ju signering efteråt
också ska man ju köpa väääärldens finaste tshirt för den delen :D:D
ah , dagen kommer bli underbaaaaaaaaaaaaaaaaar
det kommer MYCKET bilder ikväll eller imorgon vill ja lova :D
och om dom tar kort på publiken ska jag och tina göra dom coolaste poserna
hahahhaha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0